tisdag 18 juni 2013

NOLL54 har med produkter hos SOMMAR med ERNST!!!!!

Idag har det varit riktig sommarvärme,,,, det var så skönt att bara sätta på bikinin och ut trädgården efter jobbet idag! Skönt med ledig eftermiddag då!
Och apropå sommar så börjar ju Sommar med Ernst nu på torsdag!
Stolt kan jag berätta att NOLL54 kommer ha med produkter från DOMMO denna säsong! Vi är så glada att vi blivit tillfrågade av teamet! Det är ett orangeri som görs om och stället ska vara helt fantastiskt!
Detta får mej att gå igång i min egen trädgård.

Jag har varit hos min bror med familj i Varberg en hel del under våren,,, och dom är sånadär fixare i trädgården,,,, fantastiska smårum lite här&där ska kolla om jag får fota lite så är det säkert fler av er som känner som jag!
Men först börjar vi väl med Ernst!

GLAD MIDSOMMAR så länge!
PS. Butiken är öppen fram till torsdag denna vecka! VÄLKOMNA!!!!

E-K/NOLL54

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt! Grattis! Jag ser fram emot Ernst program, det hör ju till sommaren numera.
Kram,
Regina